  • Data: 2004-06-24 21:45:55
    Temat: Re: pozwolenie na ślub
    Od: "HaNkA ReDhUnTeR" <hanka.redhunter@[BEZ TEGO]interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

    5
    > lat góra........

    No to moje małzenstwo ma max 2 lata przed sobą:-) Mąz mial 18 lat i 3 mce
    jak mu się zachciało oświadczać:-) No chyba ze zaawansowany wiek panny
    "młodej" czyli mnie będzie miał wpływ na dlugość zwiazku [ jestem 10 lat
    starsza od niego]:-)

    Dam Wam znac jak będę szukać specjalisty od rozwodów :PP

    HaNkA