  • 1. Data: 2006-03-22 13:28:19
    Temat: pozwolenie na budowe
    Od: "Agniecha" <a...@b...pl>

    Witam
    Bardzo proszę o informacje czy na pozwoleniu na budowę muszą znaleźć sie
    numery działek gdzie bedzie realizowana inwestycja? Jeśli można toi proszę
    przytoczyc odpowiednie akty prawne.
    Z góry dziekuje za pomoc

    Agnieszka

  • 2. Data: 2006-03-22 13:44:28
    Temat: Re: pozwolenie na budowe
    Od: "Cyberix" <c...@i...pl>

    Użytkownik "Agniecha" <a...@b...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > numery działek gdzie bedzie realizowana inwestycja? Jeśli można toi proszę

    A jak to sobie wyobrazasz uzyskac pozwolenie na budowe bez numerów działek?
    To gdzie będzie ta budowa? Na ksieżycu? Jak urzad sprawdzi czy jest zgodna z
    miejscowymi Planami? Jak ustalisz sąsiadów ?

  • 3. Data: 2006-03-22 14:00:02
    Od: "Agniecha" <a...@b...pl>

    Użytkownik "Cyberix" <c...@i...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > To gdzie będzie ta budowa? Na ksieżycu? Jak urzad sprawdzi czy jest zgodna
    > miejscowymi Planami? Jak ustalisz sąsiadów ?
    We wniosku o pozwolenie na budowe sa wymagane numery dzialek ale ja pytam o
    decyzje pozwolenia na budowe Przeciez nie ja je wydaje, tylko urzad który ma
    moj wniosek na którym sa numery dzialek
    Pozdrawiam

  • 4. Data: 2006-03-22 15:40:04
    Od: "Boombastic" <b...@p...onet.pl>

> [...]
    > decyzje pozwolenia na budowe Przeciez nie ja je wydaje, tylko urzad który

    To o co ci chodzi?