  • From: "axell" <a...@w...op.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: pozbycie sie niechcianego lokatora (?)
    Date: Mon, 14 Mar 2005 15:05:58 +0100

    > Witam,
    > Kupiono mieszkanie, poprzedni wlasciciel jednak przez jakis czas
    > jeszcze z niego korzystal (wraz ze swoja zona). Taka sytuacja nie byla
    > problemem, ale poprzedni wlasciciel zmarl, a jego zona zalega z
    > oplatami i jednoczesnie twierdzi, ze mieszkania nie opusci "po
    > dobroci". Jest zameldowana, ale tytulu prawnego do mieszkania nie ma.
    > Jakie sa prawne mozliwosci aby pozbyc sie takiego lokatora?

    Chyba w akcie notarialnym został zawarty jakiś termin do którego muszą
    Tobie przekazać mieszkanie. Więc jeżeli ten termin już minął to chyba
    już tylko do sądu po egzekucję komorniczą trzeba się udać. Nie piszę
    tego z własnego doświadczenia, bo tego nie przechodziłem, ale jak
    podpisywałem akt notarialny to właśnie na moje obawy (sprzedający miał
    miesiąc na opuszczenie lokum), tak zostałem poinformowany przez prawnika
    z biura nieruchomości.
    axell