  • Data: 2004-04-14 15:42:45
    Temat: Re: powrót plecakó w hipermarketach
    Od: "Magda" <m...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    news:c5jkit$2so$1@topaz.icpnet.pl...

    > Użytkownik "Magda" <m...@p...fm> napisał w wiadomości

    > Jaka dyskryminacja?? Może wejść każdy, po zostawieniu plecaka.

    > większości
    >
    > Bez obaw. Ceny robią swoje.

    > ja
    >
    > No to nie wejdziesz i biedny właściciel supermarketu zbankrutuje. Jesteś
    bez
    > serca;)))
    noooo i jeszcze naszczekam na niego na grupie i może ktoś solidaryzując się
    ze mną juz nie pójdzie do tego superhipermegabałaganu :-) powiem Wam w
    wielkiej tajemnicy :), że naprawdę przestają mnie bawić te wielkie sklepy bo
    np. przed świętami to jest poprostu obłęd i naprawde wolę iść do osiedlowego
    sklepu i zapłacić trochę więcej ale zrobić zakupy u miłej pani i wiecie co
    będę miała na plecach? nie zgadniecie