    From: "pmlb" <p...@d...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: potrącenie a odszkodowanie.
    Date: Mon, 1 Feb 2010 12:31:20 -0000

    news:4b66b4aa@news.home.net.pl...

    > Masz wzrok rentgenowski jak Superman?

    Nie, ale staram sie obserwowac nie tylko droge, ale i pobocze, a zwlaszcza
    przeszkody ograniczajace widocznosc, jesli mam najmniejsze podejrzenie, ze
    cos moze byc za przeszkoda zwalniam i bacznie to obserwuje. Bo nie mam
    zamiaru komus zabic dziecka tylko dlatego, ze bylo roztaergniete i mialo
    gdziesz przepisy ktorych nawet nie zna.

    > Wychodzenie pod pojazd zza przeszkody jest wyraźnie zakazane przez
    > przepisy.

    Powiedz to dziecu. Jak sadzisz dlaczego dzieci nie ponosza
    odpowiedzilanosici finansowej?
    Kierowca nie ma myslec co mu wolno ale ma myslec by kogos nie zabic czy
    zranic.
    Niestety w Polsce jest odwrotnie. Przypadek z Katwoic, gdzie chlopak
    rozjechal maluzenstwo z dzieckiem na przejscu dla pieszych... zrobil to
    tylko dlatego, jak powiedzial by dac nauczke, ze sie nie wychodzi przed
    jadacym szybko pojazdem, wiec jak zobaczyl, ze wchodza na przejscie to
    nacisna mocniej pedal gazu. Na hamulec nacina kilka metrow po wypadku! Tez
    wlasnie tlumaczyl tym ze wtargneli mimo iz widzieli ze jedzie szybko...