    From: Grzegorz Bednarczyk <b...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: poszukuje...
    Date: Fri, 21 Jan 2005 14:59:16 +0100

    Dnia Fri, 21 Jan 2005 14:38:09 +0100, Stefek napisał(a):

    > To jest obecne brzmienie tego artykulu po poprawce. Teraz
    > szukam poprzedniego brzmienia (przed poprawka) kiedy bylo w nim gdzies slowo
    > "niepelna". Czy potrafisz mi wskazac jakis bezposredni link do takiego
    > brzmienia?
    > Ewentualnie chocby informacje o poprawce, ze wykluczono slowo "niepelna" -
    > tego tez
    > nie moge znalezc.

    Nie możesz znaleźć, bo nie było takiej poprawki. Art. 28 ustawy o
    emeryturach i rentach z Funduszu Ubezpieczeń Społecznych nie był ani razu
    zmieniony i nigdy nie użyto w nim słowa "niepełna" (ba, żeby tylko w tym
    artykule...). Polecam jednak lekturę ustawy z dnia 14 grudnia 1982 r. o
    zaopatrzeniu emerytalnym pracowników i ich rodzin (Dz.U. Nr 40 poz. 267 z
    późn. zm.), która straciła moc w momencie wejścia w życie ustawy, której
    szukałeś, szczególnie art. 28 i n.
    Pozdrowienia
    --
    Grzegorz Bednarczyk