    From: bo <a...@a...edu.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: poszukuje...
    Date: Fri, 21 Jan 2005 11:57:33 +0100

    Stefek wrote:

    > "bo" > sprawdzales w sejmie ?
    >

    > W google sprawdzalem juz wczesniej. Teraz sprawdzilem w sejmie. I tu i tu,
    > wszedzie jest nowe, zaktualizowane brzmienie tej ustawy z wyeliminowanym
    > slowem "niepelna" ze zwrotu "niepelna emerytura". Mysle, ze jedyna szansa
    > bedzie jakas publikacja wydana juz po wejsciu w zycie tej ustawy a przed
    > dokonaniem tej kosmetycznej poprawki (pewnie okolo 2003 roku)

    Zle sprawdzales...

    oryginalne tekstyy ustaw maja w tytule daty tak, ja Ci napisalem
    czyli grudnia a nie XII

    Wyniki 1 - 10 spośród około 9,230 dla zapytania ustawa z dnia 17 grudnia
    1998 o emeryturach . (Znaleziono w 0,35 sek.)

    USTAWA z dnia 17 grudnia 1998 r. o emeryturach i rentach
    USTAWA z dnia 17 grudnia 1998 r. o emeryturach i rentach z Funduszu
    Ubezpieczeń
    Społecznych. Dział I. Przepisy ogólne. Rozdział 1. ...
    www.tygodniksolidarnosc.com/ustawy/emeryt.htm - 101k - Kopia - Podobne
    strony

    Ustawa z dnia 17 grudnia 1998 r. o emeryturach i rentach z ...
    Ustawa z dnia 17 grudnia 1998 r. o emeryturach i rentach z Funduszu
    Ubezpieczeń Społecznych. ... USTAWA. z dnia 17 grudnia 1998 r. ...
    www.abc.com.pl/serwis/du/1998/1118.htm - 101k - Kopia - Podobne strony

    Ustawa z dnia 17 grudnia 1998 r. o zmianie ustawy o ...
    USTAWA. ... emeryturę, określoną przepisami o emeryturach i rentach z
    Funduszu
    Ubezpieczeń Społecznych, jeżeli do dnia rozwiązania stosunku ...
    www.abc.com.pl/serwis/du/1998/1120.htm - 10k - Kopia - Podobne strony
    [ Więcej wyników z www.abc.com.pl ]

    Dz.U. 1998 nr 162 poz. 1118
    ... Dz.U. 1998 nr 162 poz. 1118. Ustawa z dnia 17 grudnia 1998 r. o
    emeryturach i rentach
    z Funduszu Ubezpieczeń Społecznych. Status aktu prawnego: ...