  • Data: 2008-10-08 18:02:25
    Temat: Re: postojowe wynagrodzenie JAK je liczyć ?
    Od: l...@v...pl szukaj wiadomości tego autora

    Dziękuję serdecznie za szczegółową i merytoryczną odpowiedź.

    Jak dobrze rozumiem w II przypadku tj. jeśli mam w umowie stawkę godzinową
    podaną to otrzymam równowartość stawki godzinowej razy ilość godzin w miesiącu,
    jaka przypadłaby do przepracowania, z zastrzeżeniem jw. że nie dostanę za nocki,
    za brygadówkę ?

    A jeśli moja pensja to goła stawka godzinowa razy ilość godzin w miesiącu i bez
    dodatków żadnych, to pracodawca finansowo nic nie zyskuje odsyłając mnie na
    postojowe ?