  • Data: 2015-05-14 03:11:36
    Temat: Re: pomówienie o spowodowanie kolizji drogowej
    Od: "Artur G." <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:5553aa9b$0$8379$6...@n...neostrada
    .pl...

    W dniu 2015-05-13 o 20:34, Kris pisze:

    > Od wczoraj stworzyłeś z 10postów. W tym czasie spokojnie mogłeś zadzwonić
    > do Proamy i temat wyjaśnić

    >Faktycznie ale niech koniecznie napisze co było dalej :-)

    Za podwójny post przepraszam, źle ustawiłem godzinę i myślałem, że się nie
    dodał, dawno nie korzystałem z usenetu.

    Skontaktowałem się z ubezpieczycielem przez tel Proamy 815815815 z działem
    likwidacji szkód, poinformowałem że nie uczestniczyłem w kolizji, na co pani
    poinformowała mnie, że wstrzymują wypłatę odszkodowania i będą prowadzili
    dochodzenie, poprosiła o wysłanie skanu podpisanego oświadczenia, że kolizji
    nie było.
    Jutro rano zgłaszam sprawę na policję i do prokuratury rejonowej.

    Mailem się pewnie ze mną skontaktowali ponieważ wykupując ubezpieczenie
    musiałem go podać.

    O tyle irytująca sprawa, że gdybym np. wyjechał na urlop i nie odbierał
    maila przez 6 dni ktoś by sobie wypłacił odszkodowanie z mojej polisy.