    From: huski <h...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: polskie sšdownictwo rodzinne
    Date: 13 Jan 2004 22:23:50 GMT
    Sender: h...@p...onet.pl@qc93.warszawa.cvx.ppp.tpnet.pl

    Pemakai "Ojciec" kemenangan <13 sty 2004> menyalin :

    W ogole fajna incjatywa z ta strona, ale tak jak sobie czytam te rozne artykuly. To
    hmmmm.. nie mam takiej
    klarownej opinii na ten temat. Np. kawalekz tym ojcem co matka zabrala dzieci do
    Berlina. Z jednej strony
    na pewno zgodze sie z tym co piszesz, ze nie jest wina ojca ze w Polsce jest bieda i
    ze w niemczech
    dzieciaki zyjac z zasilku maja lepsze warunki niz zyjac z pracujacym ojcem w PL,
    hmmmmm tak zle i tak
    niedobrze. Jakby ktos mnie zapytal gdzie sie wole urodzic i mial do wyboru taka
    sytuacje, ze Niemcy
    Polska i tu i tu jestem biedny to wole byc biedny w Niemczech niz biedny w Polsce. Z
    drugiej strony fakt, ze
    dzieci powinny miec ojca, matke, wlasny pokoj, podreczniki, ehhh... Chcialem tylko
    powiedziec, ze dobrze
    ze jest taka strona, w ogole. Widzialem ten film "Tata" "Solidarnosc jajnikow."
    kojarzy mi sie takie zdanie.
    Ale w ogole w tym kraju obowiazuje, jedna zasada ze jak sie chce "normalnie zyc" to
    trzeba byc ch.... Ale to
    juz porusze chyba na pl.sci.filozofia w ogole, chyba troche NTG wyszlo :Sorryy