  • 1. Data: 2008-04-21 17:06:02
    Temat: policja umarza sledztwo - czy prokuratura jest w to wlaczona?
    Od: donk <r...@o...pl>

    witam,
    mam nastepujace pytanko, jesli policja toczy dochodzenie i umarza je to
    czy prokuratura o tym wie i wystepuje jakos w przeplywie informacji?
    Brak poszkodowanych(nikt nie zglasza sprawy do prokuratury).
    Inaczej mowiac czy nawet najbardziej blache przypadki przechodza przez
    prokurature czy nie?

  • 2. Data: 2008-04-21 19:36:28
    Od: kam <x#k...@w...pl#x>

    donk pisze:
    > mam nastepujace pytanko, jesli policja toczy dochodzenie i umarza je to
    > czy prokuratura o tym wie i wystepuje jakos w przeplywie informacji?

    tak, prokurator zatwierdza umorzenie

    KG

  • 3. Data: 2008-04-21 21:06:25
    Od: "Cezar" <c...@i...pl>

    > tak, prokurator zatwierdza umorzenie

    Terminy dochodzenie i sledztwo nie sa tozsame.
    Kazde umorzenie sledztwa przechodzi przez prokurature
    Nie kazde umorzenie dochodzenia przechodzi przez prokurature

    Cezar