    From: "ag" <o...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: polecony w skrzynce
    Date: Sun, 22 Feb 2004 22:13:50 +0100

    news:c1b368$34$7@news.onet.pl...
    > Użytkownik "ag" <o...@g...pl> napisał w wiadomości
    >
    > Na pewno jest to błąd listonosza. Jeśli złożysz na niego skargę, to
    > ostatnie ukarany. Musisz rozważyć, czy aż tak bardzo jesteś tym faktem
    > zbulwersowana, bo tak naprawdę, to tylko ten, co nic nie robi błędów nie
    > popełnia. No i czy to pierwsza wpadka tego listonosza, czy stale coś jest
    > nie tak.

    wiem - dotychczas było ok, choć nie pierwsza wpadka - czy ewentualnie
    uprzejmość- zdarzyło mu się oddać pieniądze z przekazu pocztowego mojej
    niepełnoletniej siostrze - osobie nie mieszkającej u mnie w mieszkaniu i nie
    posiadającej meldunku w tym mieszkaniu - a pieniądze oddawał jej na klatce
    schodowej w jednym przypadku, w drugim na alejce osiedlowej; pieniądze
    doszły do mnie więc mi to nie przeszkadzało na tyle żeby trzeba było składac
    skargę - a przynajmniej nie było na to czasu w natłoku innych spraw - tu
    jest jasna sprawa i z możliwymi przykrymi dla mnie konsekwencjami - w końcu
    to pismo urzędowe wysyłane zgodnie z zasadami art 139 par.1 kpk.
    i teraz - jesli ja sobie z nim porozmawiam, zapytam nawet z własnej
    inicjatywy czy przypadkiem sie z kims nie zamieniał w tym czasie gdy list
    był wkładany do skrzynki, i on mi obieca uważać i nie robić tak w
    przyszłości, a nawet uczulać na takie rzeczy osoby z którymi się zamienia to
    zrobie z siebie frajera jak facet wrzuci jeszcze raz takie pisemko ale już z
    inną treścią (np. nie informacyjną ale nakazującą stawiennictwo czy dosłanie
    pewnych dokumentów) bo wtedy to JA niedopełnie obowiązków na mnie ciążących
    i to JA będę musiał wyjaśniać jak to z tym listem było - i przez to sprawa
    się przedłuży; pomijam kwestię grzywny - z którą po przyznaniu wiązałoby się
    osobne odwołanie;
    jakbym nie lubił listonosza to chyba nie pozostaje mi nic innego jak złożyć
    pisemną skargę - bo nastepnym razem znajdę w skrzynce "bilet" który sobie
    listonosz za mnie odebrał dla kawału a zanim ja skończe tłumaczyć jak z tym
    listem było to już sie mną ŻyWi zaopiekują ;) - mało mi zostało ale przed
    przemeldowaniem się i ponownym zameldowaniem w jakiejś dziurze chciałbym
    mieć rochę czasu wolnego a nie być ściaganym za uchylanie się...(metode na
    "meldunek" i służbę zastepczą opisałem nie tak dawno na liście);

    pozdr

    opyros

    ps. skąd wnioskujesz że jestem płci "piękniejszej" jesli pisałem posta w
    formie osobowej ze wskazaniem na rodzaj męski : - znalazłem ; będę dzwonił -
    chyba że widziałeś z tego adresu jakiegoś posta który moja luba wysłała to
    co innego ;)

    pozdr

    opyros