    From: "Michał Ickiewicz"
    <icek(_@!-jak-chcesz-napisac-usun-co-niepotrzebne-poziostawiajac-do-pl-jako-domene-regexp@do_DOT.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: podwojne ubezpieczenie zgodne z prawem?
    Date: Thu, 17 Apr 2003 17:20:20 +0200

    Użytkownik "KrzysiekPP" <j...@n...ceti.pl> napisał w wiadomości
    news:MPG.1908c546b8712781989893@news.tpi.pl...

    > A dokladnie o zapisy w Kodeksie Cywilnym.
    ja miałem taki przypadek ze biuro w któym pracyjemy miało zamontowane kratę,
    okno i zaluzję antywłamaniową. PZU nie chce znać zniszczenia kraty i okna bo
    nie mam na ta faktury VAT jak K.... zostało to zniszczone

    co do kwot to czy oni razem jakoś sie kumają że nie można dostać
    odszkodowania 2x? Czy jak zgłosze w oba miejsca twierdząc że jestem
    ubezpieczony tylko u nich to oni dojdą do tego? (pytanie czysto hipotetyczne
    ;))

    Pozdr
    MI