  • 1. Data: 2005-12-02 18:54:08
    Temat: podobienstwo adresow www
    Od: Rafal Czekiel <c...@v...pl>

    Witam,
    problem jak dla mnie jest dosyc nietypowy...

    Jacek Kijewski, ktory nie jest wlascicielem firmy Sail-ho (wlasciciel to
    Mariola Kijewska - malzonka) wygraza mi sadem z powodu podobienstwa
    adresow:

    jego/a wlasciwie jej www.sail-ho.pl
    moj www.sail.bho.pl

    podobienstwo jest widoczne, jednak firma hostingowa ktorej jestem
    klientem oferuje tylko i wylacznie domene n_a_z_w_a.bho.pl

    Jej serwis jest komercyjny, moj nie, tworze go tylko dla wlasnej
    przyjemnosci :) nie majac z tego tytulu jakichkolwiek profitow.

    Podobienstwo adresow nie bylo celowym dzialaniem, jednak jest po fakcie
    i oba adresy istnieja.

    na ten temat mozna poczytac na
    http://groups.google.pl/group/pl.rec.zeglarstwo/brow
    se_frm/
    thread/802e578af5a5f43e/2ee0cbb90042aa88?hl=pl#2ee0c
    bb90042aa88

    otrzymalem takze od Jacka Kijewskiego kilka e-mail w ktorych wychwala
    swoja zone, ktora podobno jest/bedzie radca prawnym :)

    Pytam czy Jacek Kijewski, ew. jego malzonka moga sobie roscic jakies
    prawa do mojego adresu www?

    pozdrawiam
    Rafal Czekiel

  • 2. Data: 2005-12-02 19:40:24
    Temat: Re: podobienstwo adresow www
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    Rafal Czekiel wrote:

    > Jacek Kijewski, ktory nie jest wlascicielem firmy Sail-ho (wlasciciel to
    > Mariola Kijewska - malzonka) wygraza mi sadem z powodu podobienstwa
    > adresow:

    No to niech wygraża.
    Najwyżej sąd ci każe zlikwidować domenę.
    DO tego czasu olewać, albo zanieść do prawnika, niech im odszczeka.

  • 3. Data: 2005-12-02 21:28:44
    Od: Marcin Żyła <m...@m...com>

    Rafal Czekiel wrote:
> [...]
    > swoja zone, ktora podobno jest/bedzie radca prawnym :)
    >
    > Pytam czy Jacek Kijewski, ew. jego malzonka moga sobie roscic jakies

    Zadnego prawa...

    Poczytaj ciekawe poglądy Jacka Wiem fszystko Kijewskiego w archiwum, i
    spokojnie poczekaj na pozew (mało realne).

    MZ

  • 4. Data: 2005-12-02 21:40:12
    Od: Marcin Debowski <a...@I...ml1.net>

    In article <dmq58g$sbg$1@news.onet.pl>, Rafal Czekiel wrote:
> [...]
    > Jej serwis jest komercyjny, moj nie, tworze go tylko dla wlasnej
    > przyjemnosci :) nie majac z tego tytulu jakichkolwiek profitow.
    [..]
    > Pytam czy Jacek Kijewski, ew. jego malzonka moga sobie roscic jakies
    > prawa do mojego adresu www?

    MZ nie. Prawo autorskie do nazwy nie wchodzi tu w grę, a niekomercyjny
    charakter Twojej strony powoduje, że nawet gdyby uznać celowość wyboru
    takiej kombinacji nazwy z domeną trudno by to było podciągnąć pod
    nieuczciwą konkurencję.

    --
    Marcin

  • 5. Data: 2005-12-03 09:42:46
    Od: "rezist.com" <s...@p...com>

    > Pytam czy Jacek Kijewski, ew. jego malzonka moga sobie roscic jakies
    > prawa do mojego adresu www?

    Takie same, jak dres z lomem zapieprzajacy Ci portfel na ulicy.

    --
    tomek nowak
    http://rezist.com

  • 6. Data: 2005-12-03 19:48:47
    Od: Rafal Czekiel <c...@v...pl>

    rezist.com napisał(a):

    > Takie same, jak dres z lomem zapieprzajacy Ci portfel na ulicy.

    ok :) dzieki za pomoc

    pozdrawiam
    Rafal Czekiel

    --
    Kiedy byłem dzieckiem co wieczór modliłem się o rower.
    Potem uświadomiłem sobie że Bóg nie działa w ten sposób,

    www.sail.bho.pl

    *** GG 5442451 ***

  • 7. Data: 2005-12-05 08:42:32
    Od: "T" <t...@p...onet.pl>

    > Pytam czy Jacek Kijewski, ew. jego malzonka moga sobie roscic jakies
    > prawa do mojego adresu www?

    Mogliby - wedle mnie tylko w sytuacji, gdybys prowadzil dzialalnosc, powiedzmy -
    z tej samej dzialki co oni. Wtedy mozna by strzelac w ochrone znaku towarowego
    ewentualnie. Ale poniewaz ta kwestia w ogole tu nie wystepuje - zycze spokojnego
    snu, bo nie widze powodow aby mialo byc inaczej :-)

    P.S. A jak zacznie Ci grozic, to sie nie krepuj i naslij na niego policje. Moze
    to mu utemperuje nieco "jezyk".