    From: witek <w...@g...pl.invalid>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: podatek od sprzedazy mieszkania
    Date: Thu, 30 Oct 2008 08:46:16 -0500

    MZ wrote:
    > Chronologia
    > jest taka:
    > 1. notarialna umowa przedwstępna
    > 2. wpłata przez kupujacych zadatku
    > 3. spłata przeze mnie hipoteki z tego zadatku + 6k
    > 4. notarialna umowa sprzedaży

    ale tu nigdzie nie ma o wydatkowaniu nasy na potrzeby mieszkaniowe czyli
    na noe mieszkanie

    ale tu jest mowa o kredycie na nowe mieszkanie
    czyli tak

    a) biore kredyt na nowe mieszkanie
    b) kupuje nowe mieszkanie za kredyt
    c) sprzedaje stare mieszkanie
    d) pieniedzmi ze sprzedazy starego mieszkania spłacam kredyt wziety na
    zakup nowego mieszkania

    wowczas US uznaje ten wydatek, jako spełniający wymgania do zwolnienia z
    podatku.