  • Data: 2003-06-23 14:38:07
    Temat: Re: !! podatek dochodowy z tytułu sprzedaży nieruchomości !!
    Od: "valdi" <v...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Mieszkanie sprzedałem w marcu, dwa lata temu.
    Natomiast nowe mieszkanie kupiłem w lutym tego roku.

    Co dla Skarbówki jest istotne, że musiałem wpłacić całą kasę za sprzedane
    mieszkanie do marca, czy wystarczy że miałem podpidaną umowę kupna nowego
    mieszkania? W zasadzie pieniądze są przeznaczone na zakup nieruchomości i w
    lutym podpisałem umowę kupna. Ale nie wiem jak na to zareaguje Skarbówka.

    Pozdrawiam
    Waldek