    From: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: pobranie krwi do badania
    Date: Sun, 9 Jan 2005 18:33:18 +0100

    news:crrmpg$3bf$1@opal.icpnet.pl...

    > Obsługiwałeś kiedyś wypadek drogowy?Prokurator jest przy każdej czynności
    > każdy papierek musi podpisać . Jest też Z REGUŁY obecny przy pobraniu
    krwi.
    > Z REGUŁY jego podpis widnieje na protokole pobrania.

    No wypadków drogowych wiele obsługiwałem. Z reguły śmiertelne, bo te inne,
    to ruch drogowy obrabia. Prokurator to jeździ ostatnio. Wcześniej bywało, ze
    się wpisywało, ze czynności na polecenie prokuratora nieobecnego na miejscu
    zdarzenia. Bo co do zasady, to jeździł na miejsca zabójstw. Choć w ciągu
    ostatnich lat praktyka ta się zmieniła faktycznie i teraz jeżdżą. Ale nie
    spotkałem się z tym, by jeździł
    do szpitala i był przy pobraniu krwi, chyba, ze sprawcą jest Policjant :-)
    albo inny VIP.

    W chwili obecnej z reguły bada się alkotestami i jeśli nie ma wątpliwości,
    to krwi się nie pobiera. Z tym, ze nie wykluczam, że w innych regionach
    kraju jest inna praktyka.

    > Leżałeś kiedy na brzuchu z rękoma skutymi na plecach i z siedzącym Ci na
    > plecach 100kG policjantem? Nie drgniesz;))
    > Na odmowę to sobie może pozwolić poseł.

    Siedziałem wraz z 7 innymi policjantami na plecach skutego i powalonego
    gościa, który z nami pełzał po asfalcie. A ważę ponad 100 kg. :-)