  • Data: 2005-08-06 19:46:24
    Temat: Re: po ilu latach przedawnienie?
    Od: "Daroot" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Polecam dobrą praktykę - olewać korespondencję od kruków i innych kierując
    > od razu do kosza, bo niby skąd masz wiedziec, czy rzeczywiście przysługuje
    > im należność, choćby nieprzedawniona, skoro pierwotny wierzyciel Cię o tym
    > nie poinformował i brak wiarygodnego dokumentu, który by na to wskazywał.
    > Równie dobrze sam mógłbym napisać do Iksińskiego, że kupiłem jego długi i
    > niech mi płaci. Tak samo wiarygodne.

    Witam. Mam ten sam problem, tylko z innym "dostawca".
    Obecnie firma PRESCO poinformowala mnie droga listowa (nie polecone),
    ze zakupila dlug od innej firmy windykacyjnej, a ta z kolei miala je od
    wierzyciela
    i teraz zamierzaja wystapic na droge sadowa. Zaznaczam ze dlug powstal w
    1998r.
    Czy maja takie prawo???? Strasza sadem i komornikiem...
    pozdrawiam!!