    From: Maseł <m...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: plyta gl. laptopa moja czy producenta?
    Date: Sat, 11 Sep 2010 16:48:21 +0200

    On 2010-09-11 01:00, Jacek23 wrote:

    > Nie, jest dokladnie zaznaczone ze gwarancyjnych i pogwarancyjnych
    > napraw, ale to nie zmienia faktu, ze za calego laptopa juz raz
    > zaplacilem, z tego by wynikalo ze jak cos sie zepsuje a nie chce go
    > naprawiac to musze oddac uszkodzony element producentowi bo nie moj.

    ale w gwarancji masz WYMIANE uszkodzonych podzespolow. Nie licz na to ze
    w nagrode za zepsucie jednej plyty (nie wiadomo nawt w jakim stopniu)
    gwarant da ci druga. Co innego w sytuacji, kiedy to po gwarancji
    kupujesz sobie nowa plyte i jeszcze placisz za "przekladke".

    BTW - taka uszkodzona plyta moze wiele powiedziec producentowi, jezeli
    ten przeanalizuje uszkodzenie. Moze tez po naprawie trafic spowrotem na
    rynek...

    Pozdro

    Maseł