  • Data: 2007-09-24 11:49:13
    Temat: Re: platne forum
    Od: ps <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    zkruk [Lodz] pisze:
    (..)
    > Niemniej jednak sytuacja dojrzala do tego by wprowadzic oplaty za
    > korzystanie z forum.
    > Przypuscmy ze bedzie to 100 zl rocznie.
    (..)

    Tak, jak Ci już napisano, możesz ustalić regulamin sprzedaży tejże
    usługi (świadczonej na odległość itd., czyli wynikające z tego
    konsekwencje). Trzeba go jednak napisać sprytnie, tak, by nie miał
    żadnych cech dyskryminacji jakiejkolwiek grupy społecznej ;-)

    (..)
    > Z innej beczki - ale w temacie.
    > A czy moge odmowic wykonania zdjec?

    Dopóki nie masz punktu 'Czynne od 10 do 18', w którym byś siedział i
    czekał na klienta - możesz.

    > Przypuscmy przychodzi do mnie klient - czuje ze beda z nim problemy -
    > wiec mowie - przykro mi - ale nie chce robic tych zdjec. Czy klient moze
    > wymagac wykonania uslugi?

    A gdybyś miał taki punkt, to ... regulujesz sobie to ceną (zaporową :D).