  • 1. Data: 2003-07-29 14:48:41
    Temat: placenie karta na stacji benzynowej
    Od: "pesymist" <pesymist@ole_spam.pl>

    Witam,

    Zdarzyło mi się już dwukrotnie

    stacja benzynowa - sprawdzam czy można płacić karta (oznaczenia) - tankuje

    okazuje się ze nie maja możliwości technicznych ( jakaś awaria )

    zaznaczam iż nie tankowałem samoobsługowo tylko osobnik nalewający nalewał
    (gaz)

    za pierwszym razem uganiałem się za bankomatem w obcym mieście

    za drugim miałem na szczęście gotówkę

    realia realiami ale gdyby najbliższy bankomat był np. 50 km

    co wtedy ... ?

    gdybym został poinformowany o niemożliwości przed tankowaniem sytuacja
    prosta ale kiedy

    zatankowałem gaz ...

    mogę oczywiście przyjąć FV płatna przelewem ale jeśli się nie zgodzą to co
    wtedy ?

    p.s. musze pochwalić BP kiedyś spotkałem się z podobnym problemem u nich

    ale na dystrybutorach mieli kartki z informacja o niemożliwości płacenia
    karta

    pozdrawiam p.

  • 2. Data: 2003-07-29 15:47:29
    Temat: Re: placenie karta na stacji benzynowej
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "pesymist"
    > stacja benzynowa - sprawdzam czy można płacić karta (oznaczenia) - tankuje
    > okazuje się ze nie maja możliwości technicznych ( jakaś awaria )

    jesli nalepka jest dla kart "electron" to lepiej zapytac, ale jesli normalna
    Visa to ja wyciągam kartę wypukłą - taka nie ma awarii bo fizycznie można
    jej cyferki odbić na kwicie i tak powinni zrobić.
    *** blad ***

  • 3. Data: 2003-07-29 16:35:37
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Było niedawno na grupie. Tej, albo pl.biznes.banki. Generalnie to oni mają
    problem, ponieważ zaoferowali przyjęcie zapłaty za pośrednictwem karty i nie
    mogą się wywiązać. Jeśli się nie dogadacie, to zostaje im wystawić fakturę
    płatną przelewem.

  • 4. Data: 2003-07-29 18:57:22
    Od: "Stryket" <s...@p...onet.SkasujTo.pl>

> [...]
    nie
    > mogą się wywiązać. Jeśli się nie dogadacie, to zostaje im wystawić fakturę

    było na pl.biznes.banki albo widziałem na stronie www.kartyonline.net
    terminale są przystosowane do pracy w trybie awaryjnym
    nie pamiętam czy wypukłe czy płaskie :(

    Stryket

  • 5. Data: 2003-07-30 13:04:56
    Od: dan <d...@p...pl>

    Dnia 2003-07-29 18:35, Użytkownik Robert Tomasik napisał:
    > Było niedawno na grupie. Tej, albo pl.biznes.banki. Generalnie to oni mają
    > problem, ponieważ zaoferowali przyjęcie zapłaty za pośrednictwem karty i nie
    > mogą się wywiązać.

    Dokladnie - przy karcie kredytowej mozna sie domagac obciazenia karty
    telefonicznie (takie info uzyskalem na infolinii BZ po podobnej
    sytuacji) - a przy zwyklych to nie wiem.

    Pozdrawiam
    Dan