  • 1. Data: 2003-03-18 07:25:37
    Temat: pit-kiedy nie trzeba skladac
    Od: "J.K" <E...@W...PL>

    Witam!
    Mam pytanko, jesli zarobilam mniej niz 2 tys zl. to musze skladac pit?
    czy moge sobie darowac. Wogole moge tego nie zglaszac do skarbowki?
    Bea

  • 2. Data: 2003-03-18 07:45:52
    Temat: Re: pit-kiedy nie trzeba skladac
    Od: "Krzysztof Gil" <k...@p...pl>

    Użytkownik "J.K" <E...@W...PL> napisał w wiadomości
    > Witam!
    > Mam pytanko, jesli zarobilam mniej niz 2 tys zl. to musze skladac pit?
    > czy moge sobie darowac. Wogole moge tego nie zglaszac do skarbowki?

    nie masz obowiazku

  • 3. Data: 2003-03-18 08:38:25
    Od: Jureq <j...@X...ze.spamemX.op.pl>

    Krzysztof Gil wrote:

    > nie masz obowiazku

    Nieprawda. Masz obowiązek niezależnie od kwoty dochodu jeśli jest
    większy od 0

  • 4. Data: 2003-03-18 08:42:47
    Od: Bazyl <k...@p...onet.pl>

    "J.K" wrote:

    > Witam!
    > Mam pytanko, jesli zarobilam mniej niz 2 tys zl. to musze skladac pit?
    > czy moge sobie darowac. Wogole moge tego nie zglaszac do skarbowki?
    > Bea

    Jesli od tego zarobku byly odprowadzone zaliczki na podatek to warto
    zlozyc PIT w US. Zwroca Ci wtedy zaplacony podatek.

    --
    Bazyl

    Patriotyzm jest cecha ludzi niebezpiecznych.
    O. Wilde

  • 5. Data: 2003-03-18 08:42:52
    Od: Jureq <j...@X...ze.spamemX.op.pl>

    Krzysztof Gil wrote:

    > nie masz obowiazku

    Nieprawda. Masz obowiązek niezależnie od kwoty dochodu jeśli jest
    większy od 0

    Rozumiem, że chodzi ci o PIT roczny.

  • 6. Data: 2003-03-18 10:30:16
    Temat: Odp: pit-kiedy nie trzeba skladac
    Od: "J.K" <E...@W...PL>

    > Jesli od tego zarobku byly odprowadzone zaliczki na podatek to warto
    > zlozyc PIT w US. Zwroca Ci wtedy zaplacony podatek.
    >

    > --
    > Bazyl

    no wlasnie zaliczek zadnych nie pobrali
    "Roczny dochód nie powodujacy obowiazku zaplaty podatku 2789 zl 68 gr."
    takie cos wlasnie wyczytalam, wiec teraz jzu nie wiem skladac tego pita czy
    nie?
    Bea

  • 7. Data: 2003-03-18 10:56:15
    Temat: Re: Odp: pit-kiedy nie trzeba skladac
    Od: Jureq <j...@X...ze.spamemX.op.pl>

    J.K wrote:

    > no wlasnie zaliczek zadnych nie pobrali
    > "Roczny dochód nie powodujacy obowiazku zaplaty podatku 2789 zl 68
    > gr." takie cos wlasnie wyczytalam, wiec teraz jzu nie wiem skladac
    > tego pita czy nie?

    Nie wiem z jakiego tytułu miałeś ten dochód i dlaczego nie została
    odprowadzona zaliczka. Jeśli to był dochód podlegający podatkowi na
    zasadach ogólnych, a nie jakiemuś ryczałtowi (np umowy zecenia poniżej
    kwotu bodajże około 140 zł każda) to masz obowiązek złożyć PIT roczny
    niezależnie od tego ile zarobiłeś.

  • 8. Data: 2003-03-18 15:48:14
    Od: "Sandra" <J...@w...pl>

    Użytkownik Jureq <j...@X...ze.spamemX.op.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:b56m6c$2fnb$...@n...atman.pl...
    > Nieprawda. Masz obowiązek niezależnie od kwoty dochodu jeśli jest
    > większy od 0
    >
    > Rozumiem, że chodzi ci o PIT roczny.

    oczywiście masz racje :-) jest tam taka rubryczka , w którą się wpisuje 0
    ponieważ kwota nie podlega opodatkowaniu :-) i nie powinien zainteresowany
    zapomniec o wypełnieniu rubryki z naleznymi zaliczkami :-)

    Sandra