  • 11. Data: 2010-03-16 12:17:46
    Temat: Re: 'pisemne wyjasnienia' w formie faxu
    Od: "wspolna-flaszka.pl" <p...@n...pl>

    news:hnnsnk$mr0$1@news.onet.pl...

    > A co wspólnego z tym ma operator telekomunikacyjny?

    to ze jest sie w stanie udowodnic ze taka tresc zostala wyslana a w
    przypadku pisma wysylanego poczta nie
    poniewaz nie ma absolutnie zadnego sladu co do tresci.

  • 12. Data: 2010-03-16 12:29:08
    Od: spp <s...@o...pl>

    W dniu 2010-03-16 13:17, wspolna-flaszka.pl pisze:

    > to ze jest sie w stanie udowodnic ze taka tresc zostala wyslana a w
    > przypadku pisma wysylanego poczta nie
    > poniewaz nie ma absolutnie zadnego sladu co do tresci.

    A w przypadku wysyłania faksem także nadawcy i odbiorcy. :(
    Zwróć uwagę, że nagłówki i stopki faksów, w przeciwieństwie do starych
    teleksów, są definiowane w ustawieniach urządzenia przez użytkowników.
    Wystarczy dostęp do dwóch dowolnych linii i masz pięknie nadany i
    wysłany dokument.

    --
    spp

  • 13. Data: 2010-03-16 12:38:52
    Od: "wspolna-flaszka.pl" <p...@n...pl>

    do tresci.

> [...]
    > teleksów, są definiowane w ustawieniach urządzenia przez użytkowników.
    > Wystarczy dostęp do dwóch dowolnych linii i masz pięknie nadany i wysłany

    nobez jaj przeciez sa bilingi tak jak przy zwyklych rozmowach

  • 14. Data: 2010-03-16 12:56:59
    Od: spp <s...@o...pl>

    W dniu 2010-03-16 13:38, wspolna-flaszka.pl pisze:

    > nobez jaj przeciez sa bilingi tak jak przy zwyklych rozmowach

    A więc o ile jest to bardziej wygodne niż nadanie poleconego?

    --
    spp

  • 15. Data: 2010-03-16 13:06:31
    Od: "wspolna-flaszka.pl" <p...@n...pl>

    > A więc o ile jest to bardziej wygodne niż nadanie poleconego?

    jest to wygodne,tansze i szybsze niz latanie na poczte.
    Bilingi dochodza z faktura, potwierdzenie mam.

  • 16. Data: 2010-03-16 13:07:27
    Od: "Massai" <t...@w...pl>

    spp wrote:

    > A więc o ile jest to bardziej wygodne niż nadanie poleconego?

    Zawsze się zastanawiałem - cóż takiego w tym poleconym jest
    magicznego, że ma być dowodem na to że adresat coś tam otrzymał?

    - Wysoki sądzie, wysłałem poleconym ostateczne wezwanie do zapłaty,
    tu jest potwierdzenie nadania.
    - Ale wysoki sądzie, my dostaliśmy ten polecony - a w środku była
    kartka z wydrukowanym "jesteście debilami"! Tu jest ta kartka!

    No i komu sąd ma dać wiarę?

    --
    Pozdro
    Massai

  • 17. Data: 2010-03-16 13:19:11
    Od: spp <s...@o...pl>

    W dniu 2010-03-16 14:07, Massai pisze:

> [...]
    > - Ale wysoki sądzie, my dostaliśmy ten polecony - a w środku była
    > kartka z wydrukowanym "jesteście debilami"! Tu jest ta kartka!

    Ale w sytuacji gdy pozwanym będzie Urząd fałszowanie książki
    korespondencji nie jest już takie proste. :)

    --
    spp

  • 18. Data: 2010-03-16 13:22:38
    Od: spp <s...@o...pl>

    W dniu 2010-03-16 14:06, wspolna-flaszka.pl pisze:

    > jest to wygodne,tansze i szybsze niz latanie na poczte.
    > Bilingi dochodza z faktura, potwierdzenie mam.

    Nie dochodzą, nie zamawiałem.
    A na pocztę mam 100 m, kolejek brak.

    Poza tym mam w ręku dowód, którym mogę się podeprzeć w postępowaniu są,
    w przeciwieństwie do faksu, do którego muszę dołączać kolejne dokumenty
    typu billingi. W końcu to też tylko dowód że faks został nadany,
    odbiorcy wyszła czarna kartka.

    --
    spp

  • 19. Data: 2010-03-16 19:30:28
    Od: Krzysztof 'kw1618' z Warszawy <a...@m...www.pl>

    Dnia Tue, 16 Mar 2010 13:07:27 +0000 (UTC), Massai napisał(a):

> [...]
    > - Ale wysoki sądzie, my dostaliśmy ten polecony - a w środku była
    > kartka z wydrukowanym "jesteście debilami"! Tu jest ta kartka!

    może ktoś w ten sposób ktoś wysle PIT do Urzędu Skarbowego ?

    Krzysztof 'kw1618' Warszawa - Ursynow
    Kolejowo
    http://foto.3mam.net/album2/Kolejowe_watki/index3.ph