    From: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: pirackie programy, wizyta policji i syn-kretyn
    Date: Tue, 29 Apr 2003 01:50:11 +0200

    On Tue, 29 Apr 2003, BaLab wrote:

    >+ Użytkownik "WuWu" <d...@n...tlen.pl> [...]
    >+ > BaLab wrote:
    >+ > [CIACH]
    >+ > > Corel 9, warty 2+ tys zł. jest dodawany do skanera Plustek Gwarteko
    >+ > > 200+ zł GRATIS. Czy mam podejrzewać Plusteka o piarctwo???
    [...]
    >+ > Ale do skanerow nie daja pelnych wersji, tylko jakies LITE itp... I nie sa
    >+ > one warte 2kPLN. Chyba ze Plustek raptem zmienil te zasady
    >+
    >+ Jak najbardziej pełna, na ile znam Corela.

    Może nie znasz. Z Plustekiem 24ST (a to "nieco" ponad 200 zł,
    tak ze trzy razy) dostałem Corel Essentials.

    >+ Do tego jeszcze Fine Reader 5.0 PL w wersji pełnej.

    Dokładniej: Sprint. Jakoś tak podejrzewam że pod "wersją pełną"
    to wszyscy coś innego rozumieją :]

    Krótko mówiąc: naciagasz aż materia trzeszczy :), chyba ze
    rzeczywiście mi Plustek (a raczej jego dystrybutor) ciemnotę
    wcisnął ;)

    >+ Pozdrawiam,

    wzajem ! - Gotfryd
    (nie narzekający, bo i Essetial i Sprint mu do większości rzeczy
    *w zupełności* starczają. Co nie znaczy żeby powiedzieć iż
    są wersjami "full" !)