eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawo[pilne]odmowa naprawy co dalej? › Re: [pilne]odmowa naprawy co dalej?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!lub
    lin.pl!news.lublin.pl!not-for-mail
    From: "p09v" <p...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: [pilne]odmowa naprawy co dalej?
    Date: Tue, 16 Jan 2007 21:19:46 +0100
    Organization: lubman
    Lines: 38
    Message-ID: <eojc12$b0p$1@news.lublin.pl>
    References: <eogqau$j9$1@atlantis.news.tpi.pl> <eogvj8$nir$1@news.lublin.pl>
    <eoh0es$q0j$1@atlantis.news.tpi.pl> <eoh0u7$pnj$1@news.lublin.pl>
    <eoim5e$rdc$1@atlantis.news.tpi.pl>
    NNTP-Posting-Host: 212.182.106.142
    X-Trace: news.lublin.pl 1168978786 11289 212.182.106.142 (16 Jan 2007 20:19:46 GMT)
    X-Complaints-To: a...@n...lublin.pl
    NNTP-Posting-Date: Tue, 16 Jan 2007 20:19:46 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.2869
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.2962
    X-RFC2646: Format=Flowed; Response
    X-Antivirus: avast! (VPS 0703-2, 2007-01-16), Outbound message
    X-Antivirus-Status: Clean
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:440185
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik "xyz" <j...@w...pl> napisał
    > powiedzieć? Oni mają swoje druczki, że oddałem do naprawy gwarancyjnej.
    > Jak go oddać z tytułu niezgodności z umową?

    Napisz na kartce papieru:

    Na podstawie art. 8 ust. 1 ustawy z dnia 27 lipca 2002 r. o szczególnych
    warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie kodeksu cywilnego żądam
    naprawy/wymiany towaru na nowy.

    Niech wypiszą Ci potwierdzenie odbioru.

    > W tym punkcie siedzi kobieta która tylko przyjmuje te telefony i nic
    > więcej, czy ma jakieś prawo nie przyjąć telefonu?

    Jak rozumiem ona siedzi w tym komisie? jest osobą umocowaną do czynności w
    lokalu przedsiębiorstwa i ma przyjmować oświadczenia klientów, ewentualnie
    ma wskazać osobę upoważnioną do przyjmowania takich oświadczeń jak Twoje.

    > Co robić jak nie będzie chciała go odemnie przyjąć?

    Iść do rzecznika praw konsumentów, opisać mu całą sytuację, on z pewnością
    zawiadomi Inspekcję Handlową, która zajmie się takimi krętaczami, zwłaszcza
    jak nie będą chcieli przyjąć od Ciebie w/w oświadczenia.

    > Co z tym rzecznikiem? Jak będą robili problemy to z czym do niego iść? Co
    > on może zrobić żeby mi pomóc, może np. ze mną iść oddać ten telefon, jakie
    > on ma prawa czy moc prawną nie wiem jak to nazwać?

    Opiszesz mu całą sytuację, on może np. wytoczyć powództwo przeciwko takiemu
    "przedsiębiorcy", ewentualnie przystąpić do wszczętego przez Ciebie
    postępowania. Z pewnością pomoże Ci właściwie sformułować pisma procesowe i
    wyjaśnić interesujące Cię przepisy prawa. Więcej na www.uokik.gov.pl/.

    --
    p09v


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

  • 16.01.07 21:27 xyz
  • 16.01.07 21:35 p09v

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1