    From: "p09v" <p...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: [pilne]odmowa naprawy co dalej?
    Date: Mon, 15 Jan 2007 23:35:20 +0100

    Użytkownik "xyz" <j...@w...pl> napisał
    > Kupiony w komisie telefon oddałem do naprawy teraz wrócił z orzeczeniem,
    > że to ja uszkodziłem telefon i odmawiają naprawy gwarancyjnej. Co mogę
    > dalej zrobić? Narazie doprosiłem się o szczegółową ekspertyzę i jutro mam
    > go im zanieść ale chcę dołączyć pismo bo:

    Zrezygnuj z gwarancji i dochodź wymiany albo naprawy na podstawie ustawy o
    szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej, jeżeli nie naprawią ani nie
    wymienią to masz m.in. uprawnienie do odstąpienia od umowy. Jeżeli będą się
    powoływali nadal na spowodowane rzekomo przez Ciebie uszkodzenie, zapytj czy
    są w stanie to udowodnić przed sądem. Możesz też zasugerować, że rozmawiałeś
    na ten temat z rzecznikiem praw konsumentów, który wyraził zainteresowanie
    Twoją sprawą, powinni zmienić zdanie.

    --
    p09v