  • Data: 2007-12-19 21:23:40
    Temat: Re: pieszy wszedl mi w samochod...
    Od: WS <L...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 19 Gru, 17:46, "zkruk [Lodz]" <z...@S...onet.pl> wrote:

    > mam AC - no ale dostane po znizkach
    > koszta naprawy to jakies 1500 zl - olac tego nie chce

    na poczatek warto przekalkulowac naprawe z AC, oczywiscie zalezyod
    firmy/umowy, ale pewnie 10-20% na rok/dwa, co moze wyjsc taniej niz
    1500
    ... no i moze po zrobieniu z AC firma ubezpieczeniowa sama
    zainteresuje sie odzyskaniem pieniedzy od sprawcy- jak im sie uda to
    znizki sie nie zmniejsza... ;)

    WS