  • Data: 2002-08-27 16:09:58
    Temat: Re: pies kontra napastnik w obronie wlasciciela
    Od: "Wojciech Drewniak" <w...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    No widze że dyskusja rozgorzała. Ja mam Belga tervuerena i mimo że to
    owczarek /ale nie ten z Krupówek/ to nie ma mowy o głaskaniu na spacerze
    przez dzieci. Na początku nalezy grzecznie poprosić opiekunke /dziecka/ o
    trzymanie łap z dala , a jak nie pomaga zapytać czy dziesięć palców to
    naprawdę za dużo.
    Ale na poważnie. Masz psa to i masz odpowiedzialność .
    Jane Doe - polecam ubezpieczenie od OC. mam od kiedy mój pies przeskoczył
    ogrodzenie i poleciał do suki. Nikomu krzywdy nie zrobił /miał co innego w
    głowie/ ale .....
    Pozdrawiam
    WD