    From: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: pies i prawo - wybycie się własności
    Date: Fri, 3 Aug 2007 19:48:27 +0200

    W wiadomości news:f8vou8$88g$1@news2.task.gda.pl e<>n <4...@0...com>
    pisze:

    > znowu przemawiasz jak kaznodzieja i moralizator, który ogranicza swoje
    > sądy do ocen moralnych innego człowieka. moim zdaniem w twoich
    > wypowiedziach jest więcej hipokryzji niż mądrości, brak jakiegokolwiek
    > samokrytycyzmu przy ogromnych zapędach moralizatorskich...
    To tylko twoje zdanie. Ergo (z przyczyn oczywistych) - bez znaczenia.

    > pisząc ten wątek chodzi mi o problematyke prawną i opinie prawne,
    > merytoryczną dyskusję, a nie o to żeby niejaki jotte prawił mi
    > morały...
    A nie cieszysz się, że w ogóle ktoś ci odpowiada?
    Przecież na to nie zasługujesz.

    > za kogo ty się człowieku uważasz? za nawiedzonego proroka i
    > mędrca uprawnionego do traktowania innych jak głuców?
    Jakich innych? W tej chwili i w tym wątku jak głupca traktuję tylko ciebie.

    > dzieci w adopcje się bierze, oddaje w adopcję sąd oraz instytucja, a nie
    > osoba pozbawiana praw rodzicielskich na swój wniosek
    > po co mi szczegóły dotyczące proceduzy adopcyjnej kiedy mowa była o czym
    > innym - o zrzeczeniu się rodzicielstwa? masz problemy z tzw.
    > analfabetyzmem wtórnym?
    Dostałeś poradę zmądrzenia i douczenia wraz z linkami. Idź próbować wykonać,
    nie rób z siebie bałwana większego niz jesteś.

    --
    Jotte