eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawopiekielny klient - długie › Re: piekielny klient - długie
  • Data: 2011-03-08 23:37:40
    Temat: Re: piekielny klient - długie
    Od: "pmlb" <b...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]


    >> To jest oczywiste ze cwaniactwo , dobry serwis jest w stanie podac
    >> orientacyjna cene za naprawe przy przyjmowaniu. naciagacze nie i zeruja
    >> na ludziach chuje zajebane.
    >
    > To coś tak a'la Allegro. Taki np. tusz do drukarki 5zł, a przesyłka-list
    > priorytetowy 15-20 zł (na poczcie mają jednak inny cennik). Przesyłkę
    > znajduje się potem w skrzynce na listy , a na niej znaczek za 1,95 zł!

    A ja sie z toba nie zgodze!
    Przesylka to nie tylko znaczek!
    Ja kiedys wyslalem na ebay towar wartu ok 10 funtow i znaczek pocztowy
    kosztowal mnie ok. 4 ale w kosztach wysylki zaznaczylem 12 funtow. Dlaczego?
    1. koszt specjalnej paczki ok 4 funty
    2. znaczek 4 funty
    3. oplaty eaby i paypal ok 2 lub 3 nie pamietam.
    to juz masz 10!
    A do tego specjalna folia, na poczte tez dotrzec jakos trzeba.
    Tak wiec koszty wysylki to nie tylko znaczek.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1