eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawopiekielny klient - część 2 › Re: piekielny klient - część 2
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!nf1.ipartners.pl!ipartners.pl!news.nask.pl!
    news.nask.org.pl!newsfeed00.sul.t-online.de!t-online.de!border4.nntp.dca.gigane
    ws.com!border2.nntp.dca.giganews.com!nntp.giganews.com!nx01.iad01.newshosting.c
    om!209.197.12.246.MISMATCH!nx02.iad01.newshosting.com!newshosting.com!newsfeed.
    neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-a-02.news.neostrada.pl!news.n
    eostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    From: to <t...@a...xyz>
    Subject: Re: piekielny klient - część 2
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    References: <4d715d1a$0$2451$65785112@news.neostrada.pl> <ikrqp5$dem$1@news.onet.pl>
    <4d7174c4$0$2455$65785112@news.neostrada.pl>
    X-No-Archive: Yes
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Date: 05 Mar 2011 00:12:29 GMT
    Lines: 12
    Message-ID: <4d717fed$0$2499$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 80.52.166.102
    X-Trace: 1299283949 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 2499 80.52.166.102:56221
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:670817
    [ ukryj nagłówki ]

    begin pilocik

    > Mój wniosek : czepiasz się nieistotnych szczegółów, nie wnosząc nic
    > ciekawego do tematu

    Istotnym szczegółem byłoby, gdybyś pokazał lub opisał jak WYGLĄDA cennik.
    Bo jeśli wygląda tak, że masz wyszczególnione ceny za naprawy, a gdzieś
    tam na dole stoi małym drukiem o tych 50% to nie jest to ok.

    --
    "An intelligent man is sometimes forced to be drunk
    to spend time with his fools." -- Ernest Hemingway

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1