    From: kauzyperda <l...@Z...eu>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: pelnomocnictwo do zakupu
    Date: Fri, 28 Mar 2008 13:49:53 +0100

    adam pisze:

    > Chodzi o uznanie znizek, ktore posiada ojciec w TU.

    Ja doskonale rozumiem cel wspolnego kupna pojazdu w celu zalapania sie
    na znizki ojca, ale tak czy inaczej ZU nie obchodza Twoje czynnosci
    cywilno-prawne (umowa sprzedazy), a co najwyzej to czy wg. warunkow
    ubezpieczyciela znizki Twojego ojca rozciagna sie takze na Ciebie jako
    drugiego wspolwlasciciela pojazdu (generalnie tak jest, ale oczywiscie
    upewniłbym sie przed całą operacją)

    --
    pozdr
    luck