  • Data: 2002-05-28 06:31:45
    Temat: Re: paszport dla dziecka
    Od: Stanisław Pikul <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:acu2d1$2bs$2@absinth.dialog.net.pl...

    > Użytkownik RZ <r...@r...net.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych
    > napisał:actrd0$13u$...@a...dialog.net.pl...
    >
    > Co Ty mu opowiadasz,zezwolenie na wydanie to jest zezwolenie
    zastępujące
    > zgodę ojca.I zależy to w głównej mierze od sądu nie od maniaka
    tatusia,ze co
    > mu odbija to ma problem.
    > Sandra

    Opowiadam o znanym mi przypadku, gdzie Tatuś nie zgadzał się przez 4
    lata twierdząc, iż matka chce wyjechać na stałe za granicę i w ten
    sposób ojciec straci kontakt z dziećmi. Po czterech latach Sąd
    zmienił zdanie.
    Przecież nie napisałem, że bez zgody Ojca dzieci nie dostaną paszportu
    tylko żeby była przygotowana iż to trochę może potrwać.

    Kotewka
    k...@w...pl