  • 1. Data: 2005-06-13 14:29:40
    Temat: paszkwile obraźliwe a obowiązki pracodawcy ?
    Od: l...@v...pl

    Czy pracodawca moze wystąpić do prokuratury celem zgłoszenia stanu faktycznego
    przejawiającego się w notorycznym kolportowaniu na terenie jego zakładu pracy
    ulotek o charakterze obraźliwym odnoszących się do konkretnych jego pracowników
    i jego samego a także do zakłądu jako całości. Słowa obraźliwe są
    wykropkowywane, jednak z ogólnej treści wynika pejoratywne nastawienie do osóbi
    pełnionych przez nie funkcji.

    Do kogo zwrócić się powinien pracodawca ?
    Na jakie przepisy prawa materialnego karnego powinien się powołać ?
    Na jakie przepisy prawa procesowego powinien się powołać ?

  • 2. Data: 2005-06-13 19:40:11
    Temat: Re: paszkwile obraźliwe a obowiązki pracodawcy ?
    Od: Kira <c...@-...pl>

    Re to: l...@v...pl [13 Jun 2005 16:29:40 +0200]:

    > Czy pracodawca moze wystąpić do prokuratury celem zgłoszenia
    > stanu faktycznego przejawiającego się w notorycznym kolportowaniu
    > na terenie jego zakładu pracy ulotek o charakterze obraźliwym [...]

    A Ty co, nudzisz sie? Wypieprz ich na zbity pysk z roboty,
    niech zajma sie kolpotowaniem CVek. Zapewniam, ze bedzie to
    duzo dotkliwsze niz jakiekolwiek procesy.

    Kira

  • 3. Data: 2005-06-14 06:04:34
    Od: l...@v...pl

> [...]
    > niech zajma sie kolpotowaniem CVek. Zapewniam, ze bedzie to
    > duzo dotkliwsze niz jakiekolwiek procesy.

    Wszystko tak jak mówisz (jeśli to nasz pracownik - najprawdopodobniej
    podziękujemy mu za współpracę) - jednak chciałem aby prokuratura się tym zajęła,
    napisałem doniesienie do niej, wskazując na popełnienie przestępstwa z 212 kk i
    216 kk, jednak nei wiem czy to dobra podstawa prawna, oraz czy mogę zgłosić to
    jako Firma a nie Kowalski?

  • 4. Data: 2005-06-14 07:51:19
    Od: Herbi <x...@a...pl>

    Dnia 13 cze o godzinie 21:40, na pl.soc.prawo, Kira napisał(a):

    > A Ty co, nudzisz sie? Wypieprz ich na zbity pysk z roboty,

    A jeżeli to *etatowi* związkowcy? :)

    --
    Herbi
    14-06-2005 09:51:18