  • Data: 2006-12-30 00:35:52
    Temat: Re: paserstwo czy nie - p2p bez dowodów
    Od: "Jasko Bartnik" <a...@s...nadole> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 30-12-2006 o 01:24:11 Marcin Wasilewski <j...@a...pl> napisał(a):

    > Że jak? Jaja sobie robisz... Wiesz ile danych przewija się w ciągu
    > sekundy przez sieć TP?
    > Gdyby TPSA miała składować wszystkie dane lecące protokołem TCP/IP, to
    > by im dysków z całej światowej produkcji buło mało.

    No wlasnie, zle sie wyrazilem. Pojawia sie podejrzenie, zakladamy podsluch
    na ten jeden numer i patrzymy co sie dzieje. Oczywiscie na wniosek policji
    (a ta, zapewne, prokuratury) a nie z wlasnej inicjatywy. TPSA pewnie nie
    zalezy na tym co sie im po swiatlowodach kreci ... ale komus innemu moglo.

    --
    Pozdrawiam, Jasko Bartnik.