    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Date: Tue, 5 Feb 2013 10:00:46 +0100
    From: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>
    Subject: Re: paserstwo?

    On Mon, 4 Feb 2013, m4rkiz wrote:

    > a dwa
    > zwrot probki to raczej wszystko na co producent moze liczyc

    Oczywiście.
    Przecież o tym mowa.

    Nic nie pisałem o tym co może "wywalczyć" producent, tylko
    że wygrana jest raczej pewna. Jeszcze pytanie skąd naruszający
    polecenie weźmie legalnie stosowną próbkę - bo to, że
    sposób opakowania jest istotny IMHO wydaje się oczywiste,
    "pełnowartościowa" (w znaczeniu umożliwienia wydania kolejnemu
    chętnemu) będzie tylko próbka sensownie opakowana.

    > niezbyt widze ew. mozliwosc udowodnienia ze poniosl jakas strate

    Nie było o tym mowy!
    Skąd taki pomysł?

    > dlatego ze
    > ktos zdobyl probke jego towaru w sposob inny niz zamierzony przez
    > dzial marketingu ;)

    Ale to nie nabywca cokolwiek naruszył!
    To OBDAROWANY który sprzedaje ma obowiązek wypełnić polecenie.
    Przypominam, że nie było mowy o zakazie zbywania, było
    o zakazie SPRZEDAŻY!

    > interesujacy bylby tez stan prawny czegos wklejanego do czasopism
    > (kremy, szampony itd.) najlepiej zafoliowanych zebym nie mogl
    > zdawac sobie z tego sprawy (oraz warunkami) przed rozfoliowaniem :P

    Znaczy całe czasopismo zafoliowane?
    No to ustal z czym problem, raz jeszcze.
    O ile pamiętam, w wątku było o tym, że ktoś chce taką próbkę
    SPRZEDAĆ (jak rozumiem, w tym przypadku - oddzielnie od czasopisma).
    Ba, z kontekstu wynikało że pytanie dotyczyło przypadku kiedy
    najchętniej sprzedałby 1000 próbek (albo więcej).

    pzdr, Gotfryd