  • Data: 2006-12-19 08:06:12
    Temat: Re: parkuja mi pod domem :(
    Od: d'plus <dplus::nospam::@tlen.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Kira napisał(a):
    > Re to: d'plus [Tue, 19 Dec 2006 08:23:54 +0100]:

    > A co, szanowny pan też z tych, co to się człowiekowi wpieprzą
    > na prywatny podjazd i pójdą wpizdu na parę godzin...?
    >
    > Też mi tak próbowali. Kilkukrotne rozstawienie gwoździ w okolicy
    > bezpośredniej opon pomogło jak ręką odjął. I nie, konwersacja nic
    > kompletnie nie dawała, nawet sukinkoty oburzone bywały.

    jestem z tych, którzy lubią rozmawiać, a dawanie nauczki za coś czego
    ktoś jest nieświadomy to ....
    ostatnio ktoś zarysował mi zderzak ostrym narzędziem a wcześniej zbił
    lusterko. do tej pory nie wiem za co (parkuję normalnie, ale jestem nowy
    na osiedlu, ). jak zobaczyłbym takiego typa, co mi rysuje coś bo uważa,
    że taki jest najlepszy sposób, to chyba głowę bym urwał.
    takie zachowania to się nazywa ograniczenie umysłowe, częste w tym
    dzikim kraju.