  • Data: 2006-12-19 07:28:53
    Temat: Re: parkuja mi pod domem :(
    Od: Kira <c...@e...wytnij.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Re to: d'plus [Tue, 19 Dec 2006 08:23:54 +0100]:

    > takich ludzi jak ty, to bym .....
    > Nie znasz pojęcia "komunikacja" w każdym tego słowa znaczeniu?
    > zawistny polaczek

    A co, szanowny pan też z tych, co to się człowiekowi wpieprzą
    na prywatny podjazd i pójdą wpizdu na parę godzin...?

    Też mi tak próbowali. Kilkukrotne rozstawienie gwoździ w okolicy
    bezpośredniej opon pomogło jak ręką odjął. I nie, konwersacja nic
    kompletnie nie dawała, nawet sukinkoty oburzone bywały.

    Kira

    --
    /(o\ ~ GG: 574988 ~ http://cyber-girl.net ~
    \o)/ * Miliony z gier * WGA won * Linutop *