  • Date: Mon, 18 Dec 2006 16:40:26 +0100
    From: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: parkuja mi pod domem :(

    Baczek napisał(a):
    > Mieszkam w centrum miasteczka.
    > Do okoła domu w ktorym mieszkam jest jeszcze dwometrowy pas
    > gruntu nalezacy do mnie. Na budynku kolo wejscia zawiesilem sobie
    > tabliczke "Zakaz parkowania" cobym mogl chociaz do domu sie dostac-
    > goscie parkuja na moim gruncie, nie na parkingu czy chodniku.

    Grunt twój własny? To postaw choćby jakieś symboliczne ogrodzenie
    (paliki, gruby drut) postaw tabliczkę "teren prywatny - wstęp
    wzbroniony" i jak ktoś się znowu siłą właduje (np. przetnie ten drut),
    to wzywaj policję, bo to już będzie przestępstwo (tzw. naruszenie miru
    domowego).

    > Czy moge zablokowac zamochod, ktory stoi mi w drzwiach, pod tabliczka "Zakaz
    > parkowania"(postawic slupki za i obok samochodu lub w inny sposob)?

    Zablokować nie, ale przy odpowiednim uporze może uda ci się wymusić
    odholowanie.

    > Meczy mie codzienne przedzieranie sie do drzwi, juz nie wspomne o tym
    > ze majac swoje "miejsce parkingowe" musze sie motac po ulicy szukajac czegos
    > wolnego.

    I nie zdarza ci się przypadkiem "zahaczyć" czymś ostrym o karoserię? ;)

    > Ogrodzenie nie wchodzi w gre.

    Nawet symboliczne? Dlaczego?