    From: Sarpedon <f...@t...cy>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: parkowanie
    Date: Sat, 06 May 2006 21:49:06 +0200

    lonia80 napisał(a):

    > Stacja trafo jest usytuowana tak, że jej drzwi wychodzą na parking.
    > Kiedyś była tam wymalowana koperta taka jak przy śmietnikach żeby
    > umożliwić dostęp odpowiednim służbą. Ale z czasem koperta
    > zniknęła.Stawiałem więc tam mój samochód osobowy pozostawiając ok 2
    > metry na swobodny dostęp do drzwi stacji. Pewnego dnia poproszono mnie o
    > przestawienie samochodu w inne miejsce bo będą malowane koperty.
    > Myślałem że chodzi o dostęp do stacji więc grzecznie przestawiłem auto.
    > Jednak okazało się że jeden z sąsiadów wymalował sobie kopertę dla
> [...]

    1. generalnie parking to parking i mozna stawiac samochody na calej
    powierzchni konkretnego miejsca parkingowego
    2. jesli koperty nie widac (bo np farba sie starla) to nie obowiazuje
    zakaz parkowania na tym miejscu
    3. przedmowca ma racje, jesli parking/teren nie nalezy do niego to
    podchodzi to pod paragraf
    4. czy parking ten jest na terenie oznaczonym znakiem "droga
    wewnetrzna"? jesli tak to zarzadca drogi w twim przypadku jest
    administracja osiedla. jesli nie to zarzadca jest miasto/gmina i trzeba
    sie wybrac do um/umig ze skarga
    5. stacja transformatorowa powinna byc tak usytuowana by nie kolidowala
    z dobrze zaparkowanymi samochodami. w innym przypadku zaklad
    energetyczny powinien zwrocic sie do zarzadcy drogi o analize sytuacji i
    wykonanie odpowiednich czynnosci ulatwiajacych dostep do stacji.

    --
    Sarpedon (nospam)sarpedon(małpa)go2(kropka)pl
    UWAGA! Adres e-mail w nagłówku zakodowany w ROT13!