  • 1. Data: 2002-06-14 08:53:21
    Temat: [ot] - Polska vs. USA - ostatni raz
    Od: S...@u...gov.pl (Sławomir Obrzeżgiewicz)

    witam

    wiem wiem - nie na temat - ale mimo wszystko mnie to adrenaline podnosi :O)

    stawiam na USA 3:1

    :: Slawomir Obrzezgiewicz - pozdrawiam ::
    :: http://www.kwpi.prv.pl
    :: mailto:e...@h...pl

  • 2. Data: 2002-06-14 09:24:29
    Temat: Re: [ot] - Polska vs. USA - ostatni raz
    Od: "mites3" <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Sławomir Obrzeżgiewicz" <S...@u...gov.pl> napisał w
    wiadomości
    y.par.gov.pl...
    > witam
    >
    > wiem wiem - nie na temat - ale mimo wszystko mnie to adrenaline podnosi
    :O)

    > stawiam na USA 3:1

    stawiasz na to, że Amerykańce znowu strzelą sobie samobója ;)

    pozdr. Rafal

  • 3. Data: 2002-06-14 09:44:08
    Od: "Bartek" <b...@p...fm>

    Użytkownik "Sławomir Obrzeżgiewicz" naskrobal(a):

    > stawiam na USA 3:1

    Stawiam na Polske 2:1

    Pozdrawiam
    ________________
    Bartek GG# 197709
    b...@p...fm

  • 4. Data: 2002-06-14 11:36:02
    Od: "Michal Kukula" <m...@a...net.pl>

    Wiecie jaki jest najkrotrzy kawal w Polsce?
    .
    .
    .
    .