    From: allegrowy żuczek <b...@m...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    <4cefd578$2$22794$65785112@news.neostrada.pl>
    <Pine.WNT.4.64.1011270036030.2932@quad>
    <4cf27ce2$0$27039$65785112@news.neostrada.pl>
    <Pine.WNT.4.64.1011290942030.3748@quad>
    <4cf3f87d$2$22793$65785112@news.neostrada.pl>
    <Pine.WNT.4.64.1012040032030.3532@quad>
    <4cfa61fb$0$22816$65785112@news.neostrada.pl>
    <4cfad49c$0$20995$65785112@news.neostrada.pl>
    Subject: Re: oszustwo allegro - paranoja
    Date: Sun, 5 Dec 2010 15:08:53 +0100

    użytkownik "mvoicem" <m...@g...com> napisał:
    > Ty chyba masz wrażenie że to jest forum prawników.
    > A to jest forum takich jak ty żuczków, allegrowych i nie tylko :).

    błędnie sondujesz, wcale takiego wrażenia nie mam i mimo że nie mam
    prawniczo przeszkolenia, to po paru zdaniach potrafię odróżnić żuczka od
    prawnika, tak samo jak nie mając przeszkolenia budowlanego paru
    zdaniach/piwach potrafię odróżnić budowlańca od nie budowlańca, partacza od
    fachowca,
    dokładnie wiem kto w tej dyskusji był żuczkiem, żuczki tylko potwierdziły
    moje doświadczenia w temacie, prawnicy też, tylko od ich strony,

    > Z udzielających się na forum o jednym tylko wiem że jest prawnikiem i
    > akurat w tym wątku się nie udzielał (a szkoda, bo mistrz ciętej riposty
    > on jest i by ci może powiedział dosadniej to co my próbujemy ci łagodnie
    > powiedzieć).

    no więc WY prawnicy, traktujący siebie jako klasę ponad prawem, niemal macie
    się za bogów, nic dla was się nie liczy, poza własnym zdaniem, tylko ono
    jest święte, boskie, taka "wasza" filozofia,
    więc TY wytłumacz mi tylko jedno, dlaczego w więzieniach siedzą niewinni
    ludzie?
    bo skoro zbrodnia/przestępstwo jest "nie do udowodnienia" to jak się tych
    ludzi skazuje?
    czyżby bandyci chadzali na wolności, bo żuczki nie mają boskiej mocy
    udowodnienia jakiejś świadomości, natomiast WY wsadzacie do pierdla same
    żuczki, bo Wy bogowie macie taką moc że możecie wszystko, nawet zmieniać
    fakty i rzeczywistość?
    pozdrawiam, allegrowy żuczek.