    From: s_13 <s...@i...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie,pl.soc.prawo
    Subject: Re: oświetlenie uliczne
    Date: Wed, 30 Mar 2011 12:02:31 -0700 (PDT)

    > to własnie zbada sąd na koszt i wniosek własciciela gruntu- wiec moze sie zdarzyć
    ze nie było bezumowne i wtedy bedzie ZERO za ostatnie 10 lat, a służebnosc i tak
    wpiszą. Wiec ostroznie z tymi goźbami wobec energetyki czy tez mediów w ogóle bo to
    nie takie oczywiste ze "moja ziemia - moje prawo".

    takie rozwiązanie podsunął mi burmistrz, w innych gminach podobno daje
    to skutek, ZE przegrał parę spraw w sądzie i jak widzi, że olewanie
    nie przejdzie, to woli odpuścić od razu i zrobić słupy jak trzeba,
    podciągając pod modernizację (sypiącej się realnie) instalacji, ale
    sprawa musi wyjść od właścicieli gruntów...
    ale teraz nie wiem, czy burmistrz przerzuca po prostu piłeczkę na
    drugą stronę, próbuje wpuścić w maliny, czy też dobrze radzi...
    sprawdzę prywatnymi kanałami w ZE...

    pozdrawiam
    s_13