    From: s_13 <s...@i...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie,pl.soc.prawo
    Subject: Re: oświetlenie uliczne
    Date: Wed, 30 Mar 2011 03:34:44 -0700 (PDT)

    > mozecie dostac kase za bezumowne korzystanie z nieruchomosci (do 10 lat wstecz -
    załatwianie sadownie), następnie energetyka wpisze wam przymusowo słuzebnosc tych
    urządzeń a linia bedzie stała jak stoi.

    > b.

    no właśnie... może jest szansa na to, że przeliczą sobie, iż taniej
    będzie zrobić na nowo linię, niż płacić te odszkodowania... teraz w
    polach stoi jakieś 20 słupów, domów we wsi 12 szt, sześc nowych
    pozwoleń na budowę się szykuje (przy drodze) i ciągnięcie do nich
    linii od starej instalacji z powodu odległości, będzie kosztowało
    prawie tyle, co zrobienie całej linii przy drodze
    chodzi o to żeby ktoś w ZE pomyślał perspektywicznie, że na
    przestrzeni kilku lat powstanie bezładna plątanina kolejno
    podłączanych domów, których liczba co najmniej się podwoi, bo do
    sprzedaży czekają kolejne działki... chyba pójdę do nich porozmawiać,
    bo w gminie (po tym co widziałem) nie myślą perspektywicznie...

    pozdrawiam
    s_13