  • Data: 2011-03-30 09:29:52
    Temat: Re: oświetlenie uliczne
    Od: Budyń <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:dccc0d80-cc10-4f68-9dce-74585b17f914@l11g2000yq
    b.googlegroups.com...
    >widzę dwie możliwości: albo zrobienie nowej linii od trafostacji ze
    >słupami tylko do oświetlenia (jakieś 500 m i max 10 słupów)wtedy cały
    >koszt ponosi gmina lub przebudowa linii zasilającej domy (teraz idzie
    >na wskroś przez pola i las) wtedy koszt spada na ZE, a gmina tylko
    >podpina lampy...

    energetyka nic nie zrobi, chyba to co jest jest stare i rozpadające sie wiec w ramach
    przebudowy ewentualnie. Ale szanse są małe.
    Czyli zostaje tak jak piszesz budowa przez gmine.

    >BTW wymyśliłem sposób, żeby molestować ZE o opłaty za użytkowanie
    >terenu pod infrastrukturę (wszyscy zainteresowani mieszkańcy by to
    >zrobili), może wtedy gorąco się zrobi i będzie im się opłacać
    >przenieść linię w pas drogowy (gmina się zgodzi), ale czy to dobry
    >sposób?

    mozecie dostac kase za bezumowne korzystanie z nieruchomosci (do 10 lat wstecz -
    załatwianie sadownie), następnie energetyka wpisze wam przymusowo słuzebnosc tych
    urządzeń a linia bedzie stała jak stoi.

    b.