  • Data: 2004-09-22 19:27:29
    Temat: Re: oskarzenie o piractwo na podstawie ip
    Od: "piszczyk_dino" <p...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Po pierwsze zgodnie z prawem autorskim ściganie tego rodzaju przestępstw nie
    odbywa się z urzędu, lecz na wniosek uprawnionego. Po drugie warunkiem
    karalności jest osiągnięcie korzyści majątkowej. Niedawno z takiego gnoju,
    sprawa była bardzo kulawa i zagmatwana po 4 latach zostałem uniewnniony
    przez sąd I instancji. Prawdopodobnie prokuratur nie wniosła apelacji -
    dostałem wezwanie na sprawę dotyczącą dowodu rzeczowego to jest kompa.
    Poprzednio skazano mnie na 900 zł grzywny ale w wyniku apelacji wyrok
    uchylono. Sąd Okręgowy w uzasadnieniu wprost wyśmiał sędziego I instancji no
    na rozprawie zrobił to o wiele dobitnej. Pikanterii nadaje fakt, iż sędzią
    był pracownik naukowy UMCS pan dr. Wojciech Kręcisz /podaje jego nazwisko
    aby wszyscy wiedzieli co to za człowiek notabene szybko zmienił sąd a teraz
    już nie jest sędzią karnym - orzeka w Wojewódzkim Sądzie Administracyjnym w
    Lublinie?????/