  • Data: 2006-06-21 13:39:03
    Temat: Re: oprogramowanie - kara za nielegalne posiadanie
    Od: "Henry (k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Wed, 21 Jun 2006 15:21:33 +0200, Piotr Kubiak napisał(a):

    > E tam ;p

    Nie e tam - a sio na jakąś grupę DTP - choć tam pewnie was wyśmieją
    za mieszanie DTP z programami dla sekretarek ;-)

    BTW: mam na dysku OO bo stary office na który mam licencję nie może
    tworzyć ramek tesktowych z przepływajacym tekstem z ramki do ramki.
    To jedyna różnica w "biurowym" użytkowaniu którą zauważyłem.

    Pozdrawiam,
    Henry