  • Data: 2003-01-17 13:53:44
    Temat: Re: oprogramowanie
    Od: "Elita.pl" <b...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Tristan Alder wrote:
    > Pomnę, że postawiłem, a jeno brak było ekspertów.

    Gdzie postawiłeś? Proponowałem byś podał osobę, która by
    pełniła rolę męża zaufania i jakoś pominąłeś to milczeniem.
    Więc powtarzam - wskaż taką osobę, złożymy u niej po 1000 złotych.

    > też. Ale inną. Normalną licencję końcową otrzymuje użytkownik.
    > Kupić można, ale używać nie :-(

    Wierutna brednia.

    > I jest to LICENCJA KOŃCOWA DLA UŻYTKOWNIKA, cokolwiek byś na ten temat
    > nie sądził. Notorycznie mylisz umowy dystrybutorów z licencją OEM na
    > używanie, która jasno mówi, że używanie jest możliwe tylko po zakupie z
    > NOWYM sprzętem. Jeśli nie potrafisz tego pojąć to wbij sobie to do głowy
    > jako aksjomat.

    Tam może nawet pisać, że możesz używać dopiero po wsadzeniu palca do dupy
    i będzie to tak samo wiążące.

    Prawo jest jednoznaczne w tej kwestii i wszelkie punkty z nim sprzeczne
    są nieważne. I zaiste nie rozumiem po co ludziom mieszasz w głowach.

    Arek

    --
    http://www.sti.org.pl/0-700_XXX.htm