    From: "szerszen" <w...@s...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: oporny sprzedawca
    Date: Tue, 23 Dec 2003 06:01:16 GMT

    Użytkownik "Stefano" <b...@t...pl> napisał w wiadomości
    news:bs730o$561$1@walker.pcmedia.com.pl...
    > Proszę o pomoc.
    > W czerwcu tego roku kupiłem samochód w autokomisie. Po jakimś czasie, w
    > czasie podróży rozsypał się silnik. Zgłosiłem to sprzedawcy, ale ten
    > powiedział, że samochód dostałem sprawny i on nie poczuwa się do
    > odpowiedzialności. Potem poszedłem do rzeczoznawcy i ten stwierdzdił, że
    > silnik samochodu posiadał wady, których stqwierdzeni możeliwe było dopiero
    > porozebraniu silnika na części. Po zapoznaniu się z opinią prawnik
    > sprzedawcy stwierdził ,że mogę sobie ją ...
    > Chcę napisać pozew do sądu, ale tak naprawdę nie wiem o co mam wnosić o
> [...]

    przykra sprawa ale nie wiem czy wogole cos wskorasz
    autokomis jest tylko posrednikiem, nie odpowiada za wady ukryte, niektre
    daja co prawda gwarancje ale przewaznie na nie wiecej niz 3 miesiace, piszez
    ze wydazylo sie to po jakims czasie, ale po jakim?
    bo jesli wydazylo sie to po np pol roku, to ja sie wcale nie dziwie ze
    prawnik autokomisu wydal taki sad o tej ekspertyzie, moj mimo ze nie
    prawniczy bylby taki sam, w tym czasie mogles zrobic wszystko z tym
    samochodem i silnikiem

    napisz wiecj szczegolow, podaj okreslone czasy itp wtedy moze ktos ci cos
    doradzi