    From: "kinka" <k...@t...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: opłata za windę
    Date: Wed, 10 Sep 2003 18:47:53 +0200

    Czytam odpowiedzi ale nadal mam mieszane uczucia...
    Ok, płacić trzeba tylko dlaczego tak dużo? Wspólnota nalicza tę opłatę od
    mieszkania, nie patrząc w ogóle ilu jest domowników (są to dość duże
    mieszkania, duża część po 100 m.kw. i więcej). I tak - niezależnie czy w
    lokalu mieszka jedna osoba, czy też jest ich pięć - każdy ma płacić
    wspomniane 59 zł miesięcznie od lokalu.
    Czy można na zebraniu wspólnoty zaproponować aby opłata ta była liczona od
    np. ilości domowników (tak jest u mnie w spółdzielni) lub od powierzchni
    mieszkania?
    A tak poza tym, bo nie mam w tym zupełnie doświadczenia - czy na zebraniu
    wspólnoty można jakoś protestować w przypadku procedowania uchwał, co do
    których mam częściowe zastrzeżenia? Jak najlepiej się jest przygotować, żeby
    nie stwarzać zbyt dużego chaosu, za to osiągnąć pozytywny efekt?